Wij hebben Jaga convectoren met DBE voor lage temperatuur afgifte. Systeem draait op de koudste dagen op 38 graden maar nu op ongeveer 30.
Werkt heel goed.
We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren.