HR++ glas – Tussenwoning – 1980, Harderwijk
Ons ‘gewone’ dubbel glas is vervangen door HR++glas. Dit glas isoleert zo goed dat het per m2 wel 20m3 gas kan besparen. En dat elk jaar. Tel uit je winst………..
De voordelen van HR++-glas:
– goede manier van energiebesparing.
– snel terugverdiend (rendement op spaargeld ca. 7%)
– behaaglijker in huis, geen ‘koudeval’
– bekraste en lekke ruiten weg
– draagt bij aan een beter energielabel
Bouw en isolatie,
Deuren en Kozijnen,
HR++ glas,
Isolerende beglazing,
Ramen,
Ramen, Deuren en Kozijnen
Ervaringen
We hebben nu ook geen koudeval meer in de keuken. Samen met 13 buren hebben we het glas laten vervangen. Een leuke ervaring.
Gemiddeld waren we €2000 kwijt. Met daarbij de subsidie van de gemeente van €750 per woning is het snel terug verdiend.

