We gebruiken een Bora kookplaat met afzuiging die naar buiten afblaast, dit werkt heel goed. Aan de buitenzijde zit een 3 voudige terugslagklep die koude terugslag moet voorkomen.
We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze website te verbeteren.