Overslaan en naar de inhoud gaan

Drievoudig glas – Tussenwoning – 1957, Bussum

Ik heb alle kozijnen laten vervangen voor HR+++ glas, triple glas. Qua isolatie waarde is dit nog bijna 2x zo goed als HR++ glas. Door de subsidie was het voor ons ook even duur.

Ervaringen

In de winter staat er buiten ijs op het raam terwijl het binnen 20-21 graden is.

Tips

Bij vervangen van kozijnen zou ik altijd kiezen voor triple glas. Bij goede kozijnen is HR++ goedkoper. Triple past bijna nooit in bestaande kozijnen ook krijg je hiervoor geen subsidie omdat de meer waarden teniet gedaan wordt door de kozijnen die waarschijnlijk erg weinig isolatie waarde hebben.