Infraroodverwarming – Tussenwoning – 1957, Bussum
Wij verwarmen de woning alleen met de vloerverwarming beneden. De warmte stijgt vanzelf naar boven en zo is het grootste deel van het jaar het boven prima. Voor als het heel koud is hebben wij infraroodverwarming panelen boven de bedden in de slaapkamers. Dit is heel fijn. Als ze aan staan voelt het alsof je in een lekker zonnetje staat. Het kost niet enorm veel stroom omdat je alleen je bed en jezelf verwarmt meestal alleen bij het naar bed gaan. Het is dan lekker in bed gaan en de rest van de nacht heb je genoeg aan warme dekens.
Ervaringen
Erg fijn bij het naar bed gaan als het heel koud is. Lekker in een warm bedje stappen.
